وقالت بوسي في لقاء مع "عرب وود" في رسالتها إلى شيرين عبد الوهاب: "أنا بعشق شيرين عبد الوهاب وبعشق صوتها ومستخسراها وبقول حرام اللي بتعمليه في نفسك، أنا مش عايزة اتدخل في حياتها الشخصية، لكن نصيحة من معجبة مش زميلة، إحنا محتاجين شيرين بتاعة زمان اللي كانت مركزة مع شغلها أكتر وكانت بتحب مهنتها وبتحب الغنا وبتحب شغلها وبتعمل حاجات حلوة تكسر الدنيا، ربنا يعملها كل الخير".
أول تعليق من "ميدو" على إصابته بجلطة في المخ بعد الحكم على نجله
طلبت الطلاق.. صدمة طفلة عثرت على والدتها مذبـ وحة في وضع السجود
القبض على فنان شهير بتهمة النصب على مواطنين
السعودية تنفذ حكم الإعـ ـدام في 5 إثيوبيين وتكشف السبب
إلزام أحمد عز بدفع 35 ألف جنيه أجر مسكن لصالح الفنانة زينة
حاول يسرقه ولما كشفه ضـ ـربه.. القبض على بلطجي المرج
تغريم شركة "أوبر" 10 ملايين جنيه لصالح أسرة حبيبة الشماع
متهم فيها مسؤول كبير.. تطورات جديدة في قضية رشوة وزارة البيئة
ترامب: إيران في موقف حرج ومستعدة لتقديم أي شئ
قرار قضائي جديد ضد بيومي فؤاد تلزمه بأجر خادمة لطليقته
بوسي توجه رسالة لـ شيرين عبد الوهاب: حرام اللي بتعمليه في نفسك
2024-08-03 | 04:21 م
نسمه عبد الوهاب
وجهت المطربة بوسي رسالة إلى الفنانة شيرين عبد الوهاب تمنت فيها أن تعود لقوتها ولجمهورها كما كانت من قبل أزماتها.
وقالت بوسي في لقاء مع "عرب وود" في رسالتها إلى شيرين عبد الوهاب: "أنا بعشق شيرين عبد الوهاب وبعشق صوتها ومستخسراها وبقول حرام اللي بتعمليه في نفسك، أنا مش عايزة اتدخل في حياتها الشخصية، لكن نصيحة من معجبة مش زميلة، إحنا محتاجين شيرين بتاعة زمان اللي كانت مركزة مع شغلها أكتر وكانت بتحب مهنتها وبتحب الغنا وبتحب شغلها وبتعمل حاجات حلوة تكسر الدنيا، ربنا يعملها كل الخير".
وقالت بوسي في لقاء مع "عرب وود" في رسالتها إلى شيرين عبد الوهاب: "أنا بعشق شيرين عبد الوهاب وبعشق صوتها ومستخسراها وبقول حرام اللي بتعمليه في نفسك، أنا مش عايزة اتدخل في حياتها الشخصية، لكن نصيحة من معجبة مش زميلة، إحنا محتاجين شيرين بتاعة زمان اللي كانت مركزة مع شغلها أكتر وكانت بتحب مهنتها وبتحب الغنا وبتحب شغلها وبتعمل حاجات حلوة تكسر الدنيا، ربنا يعملها كل الخير".
