وقال في تغريدة عبر تويتر: انا عمري مارديت علي حد بطريقة وحشة لكن ان في شخص قذر يشتم امي ويتريق عليها لا عمري ما هسيبه واقول عادي خصوصا ان في الوقت اللي بيشتمها فيه القذر ده كانت بتاخد اول جلسة علاج كيماوي عشان بتحارب مرض لعين السرطان وواثق انها ان شاء الله هتتغلب عليه ربنا يشفيكي يا أمي و يخليكي لنا.
زريول: التخلي عن الأدوية لصالح "نظام الطيبات" قد يؤدي إلى الوفاة
اليوم.. أولى جلسات محاكمة الطبيبة أمنية سويدان في قضية مستشفى الشاطبي
مواجهات دور الـ32 من كأس العالم
مدحت تيخا يهدد بفضح فنان شهير ويلجأ للقضاء بسبب «شيك بدون رصيد»
أبو تريكة: لاعب منتخب مصر "زعل مني".. ويُشيد بـ مرموش
الحكم على المعارضة التونسية البارزة سهام بن سدرين بالسجن 25 عاما
فيديو.. عشماوي يكشف أغرب طلب لمسجون قبل تنفيذ حكم إعـ ـدامه
فضيحة أخلافية تهز العراق من داخل مكتب مدير شركة بترول
الزوجة بترقص والزوج بيصور وينشر.. ضبط زوجين لنشر محتوى خادش بالإسكندرية
بعدما نسيه والده في السيارة.. تفاصيل مؤلمة عن وفاة الطفل حمزة
أسطورة الأهلي: القذر بيشتم أمي ومش هسيبه
2020-07-18 | 08:36 ص
أحمد عادل شعبان
شن أسطورة الأهلي السابق محمد ناجي جدو هجوما شرسا على شخص لم يُسمه .
وقال في تغريدة عبر تويتر: انا عمري مارديت علي حد بطريقة وحشة لكن ان في شخص قذر يشتم امي ويتريق عليها لا عمري ما هسيبه واقول عادي خصوصا ان في الوقت اللي بيشتمها فيه القذر ده كانت بتاخد اول جلسة علاج كيماوي عشان بتحارب مرض لعين السرطان وواثق انها ان شاء الله هتتغلب عليه ربنا يشفيكي يا أمي و يخليكي لنا.
وقال في تغريدة عبر تويتر: انا عمري مارديت علي حد بطريقة وحشة لكن ان في شخص قذر يشتم امي ويتريق عليها لا عمري ما هسيبه واقول عادي خصوصا ان في الوقت اللي بيشتمها فيه القذر ده كانت بتاخد اول جلسة علاج كيماوي عشان بتحارب مرض لعين السرطان وواثق انها ان شاء الله هتتغلب عليه ربنا يشفيكي يا أمي و يخليكي لنا.
